انواع خدمات ساخت اسکلت های فولادی
نوشته شده توسط : hi

اسکلت فلزی سازه ای می تواند سقف ، دیوارها و کف ساختمان های بسیار مقاوم و با دوامی را فراهم کند. اسکلت فلزی یک گزینه پایدار، مقرون به صرفه و سازگار است که می تواند تقریباً برای همه طرح های معماری و طیف گسترده ای از پروژه های ساختمانی مورد استفاده قرار گیرد. در این مقاله، انواع مختلف خدمات ساخت اسکلت سازه های فلزی برای سازه موجود را مورد مطالعه قرار خواهیم داد. سیستم قاب فولادی انتخاب شده برای یک پروژه باید براساس عرض ، ارتفاع ، مکان ، سقف و کاربرد آن باشد.

قاب اسکلت فلزی

قاب اسکلت فلزی

در قاب بندی و ساخت اسکلت فلزی، تیرها و ستون ها از تمام بارهای جاذبه پشتیبانی می کنند. فاصله نگهداری شده بین ستون ها به نیازها و عملکردهای سازه بستگی دارد. این تطبیق پذیری از ساخت و ساز به معنای منطقه ، از کف و سقف ساختمان به یک اندازه استاندارد محدود نمی شود.

سیستم های قاب بندی اسکلت ساخته شده از تیرها و ستون های فولادی که با استفاده از تجهیزات مناسب با دقت به هم متصل می شوند،  پشتیبانی عالی را از ساختمان ها ارائه می دهند. طراحان و کارگران ساختمانی با استفاده از انواع و تنظیمات اتصالات فولادی مختلف می توانند امنیت تیرهای فولادی به ستونها را تامین کنند. گزینه های محبوب در این نوع خدمات ساخت اسکلت فولادی، شامل اتصالات پیچ و مهره و اتصالات جوش داده شده می باشد.

اسکلت های فولادی دیواری برای تحمل بار

در این سیستم، فضای داخلی یا خارجی دیوار ساختمان، انتهای اعضای سازه را حمل می کند تا از سقف یا بارهایی که بر روی سقف است، پشتیبانی کند. کاربرد دیگر شامل استفاده از تیرهای فولادی به نام لنگه بر روی درها و پنجره ها است. اساساً، دیوار تحمل کننده بار باید به اندازه کافی محکم باشد تا نه تنها واکنش ها و بار عمودی بلکه هرگونه بار افقی تحمیل شده را نیز تحمل کند. به طور معمول، این سیستم برای ساختمان های کم ارتفاع به خوبی کار می کند.

 

برای ثبت سفارش ساخت اسکلت فلزی ، می توانید با متخصصان سایت تپکو تماس بگیرید.

 

منبع : تپکو





:: برچسب‌ها: تپکو , ساخت اسکلت فلزی ,
:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: