دستگاه شیرینگ پک چیست و چگونه کار می کند؟
نوشته شده توسط : hi

دستگاه شیرینگ پک، قسمت اساسی هر تجارتی است که با فروش مقدار زیادی کالا سروکار دارد. اگر می خواهید برای بهبود کارایی محلول بسته بندی فعلی خود ماشین بسته بندی را در کار خود بگنجانید ، برای اطلاعات دقیق در مورد دستگاه شیرینگ و نحوه کار آن تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

شیرینگ چیست؟

شیرینگ روشی است که در آن یک آیتم در یک آستین آزاد یا یک پاکت از فیلم جمع کننده پلی الفین شل پیچیده می شود و گرما باعث بسته شدن محکم بسته بندی محصول می شود. در نتیجه یک بسته بندی کاملاً شفاف به دور کالا ایجاد می شود.

شیرینگ معمولاً از راه حل های بسته بندی جایگزین، قوی تر است. شیرینگ پک همچنین مطابقت دقیق تری با شکل محصول دارد، و معمولاً مقدار کمتری پلاستیک تولید می کند.

دستگاه شیرینگ پک چیست؟

شیرینگ را می توان توسط تفنگ گرمایی یا از طریق ماشین آلات مخصوص شیرینگ انجام داد. بسته بندی به وسیله ی تفنگ گرمایی اغلب توسط افرادی انجام می شود که هر هفته تعداد بسیار کمی از محصولات را برای جمع کردن و بسته بندی دارند. برای مشاغلی که دارای کارخانه های بزرگ تر با کالاهای بسیاری هستند، وجود دستگاه شیرینگ برای بسته بندی کارآمد و سریع هرچه بیشتر محصولات در کوتاه ترین زمان ممکن، بسیار مهم است.

اینکه شما به چه نوع دستگاه شیرینگ برای تجارت خود نیاز دارید، به درک فرآیند بسته بندی فعلی شما و آنچه می خواهید به دست آورید بستگی دارد. شما باید در مورد انگیزه پشت بسته بندی یعنی سرعت تولید، اندازه مورد نیاز و تغییر سریع بسته بندی، فکر کنید. برای تمامی انواع بسته بندی کالاها، یک دستگاه شیرینگ برای بسته بندی آن و رفع نیاز، ایجاد شده است.

شیرینگ چگونه کار می کند؟

بسیاری از ما واقعاً به چگونگی کارکرد دستگاه شیرینگ یا چسباندن پلاستیک به دور کالا در محکم بسته شدن محصول فکر نمی کنیم. با این حال، در مورد کنترل و دستکاری ذرات پلیمر است. پلیمرها اتم های بلندی هستند که در پلاستیک یافت می شوند، جایی که آن ها به طور کلی پیچ خورده و خودسرانه در حال حرکت هستند، بنابراین به عنوان یک بسته بندی نامناسب هستند. وقتی این پلیمرها را برای بسته بندی شیرینگ به یک فیلم پلاستیکی تبدیل می کنند، مولکول ها مستقیماً به یک لایه نازک گسترش می یابند، که برای بسته بندی در اطراف محصولات مناسب است.

این فیلم سپس در اطراف هر محصولی که باید بسته بندی شود قرار می گیرد. هنگامی که فیلم پلاستیکی در معرض گرما قرار می گیرد، کوچک می شود، زیرا گرما باعث می شود که پلیمرها به حالت درهم پیچیده و منظم خود برگردند. اینکه یک پلیمر چقدر جمع می شود به نوع پلیمر بستگی دارد، برای مثال فیلم کاغذ بسته بندی PVC می تواند تا 50 درصد از اندازه اصلی خود، کوچک شود، در حالی که فیلم بسته بندی جمع کننده پلی الفین با وجود ارائه مهر و موم های قوی تر از PVC ، فقط کمی کوچک می شود.

 

منبع : شیرینگ پک





:: برچسب‌ها: شیرینگ پک , دستگاه شیرینگ پک , دستگاه شیرینگ , شیرینگ پک ,
:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: